Činjenice o Slatkim Malim Lažljivicama koje (ni)ste znali!

јул 06, 2017

Zdravo svima


Pre neki dan je gotova još jedna serija. Da, završila se i serija Pretty Little Liars, odnosno Slatke male lažljivice. Iako ja imam još puno da odgledam do kraja, žao mi je što se završila. Malo sam istraživala i naišla na neke činjenice koje sam odlučila da ih podelim sa vama. Iako sam tek na drugoj sezoni volim da istražujem i ne smeta i ako pre vremena saznam kraj, tako ću sve više i više hteti da je gledam. Tako je bilo i sa TVD-om, saznala sam kraj odmah kad je izašao na Famozi. Možda će ovde biti nešto što vi još uvek niste otkrili, pa ako ne želite ne morate čitati post. Pisala sam post na istu temu samo je bio o TVD-u, pa pogledajte u arhivi ako želite da ga pročitate. Krenimo.
Btw. odlučila sam da ukinem naslovnu fotografiju, da to bude samo obična slika.

1. Uvodnu pesmu je odabrala Hanna (Ashley Benson)
Meni je ta uvodna pesma ili kako se već zove veoma dobra, sviđa mi se tekst, baš se slaže uz radnju serije. Inače ovu pesmu izvodi grupa The Pierces.

2. Alison se sa razlogom preziva DiLaurentis
DiLaurentis je anagram za reč 'Liar United' pa su zato to postavili za njeno prezime.

3. Emili je išla na audiciju za Spencer, a Alison za Hannu
Emili (Shay Mitchell) je išla na aduciju za ulogu Spencer, dok je Alison išla za audiciju Hanne. Ne mogu ih zamisliti u tim ulogama, valjda jer sam navikla da budu Emili i Alison. Haha.

4. Lucy Hale (Aria) je želela da Aria i Toby budu zajedno
Lucy je u jendom intervjuu rekla da voli muškarce kao što je Tobi, i da bi u njenom stvarnom životu Tobi bio pravi tip.

5. Alison je imala omiljeni ruž
Alison je imala omiljeni ruž. To je bio crveni ruž, u boji Jungle Red, brenda NARS


6. Likovi u seriji su drugačiji nego što su u knjizi
Mislim da svi znamo da je ova serija snimljena po knjizi. A u stvari skoro nijedan lik u seriji se ne poklapa sa opisom u knjizi.

7. Spencer je starija od Ezre
Iako je u seriji Ezra stariji od Spencer, Spencer je u stvarnom životu godinu dana starija od njega.

8. Troian Bellsairo (Spencer) je stvarno dobra učenica
Ne, ovde se ne misli na seriju. Troian je i u stvarnom životu bila najbolja u školi.

9. Rosewood ne postoji
Gradić gde se radnja ove serije odvija, uopšte ne postoji. On je baziran na Rosemontu u Pensilaniji.

10. Tobi Cavanaugh bi bio mrtav
Po knjizi Toby bi trebao biti mrtav, režiseri su planirali da umre u prvoj sezoni, ali jer su ga fanovi mnogo voleli ostao je u seriji.


I to bi bilo to. Želim da kažem da sam na sve ove informacije naletela na internetu i ovo nije kopiran post već sam ove informacije iskazala svojim rečima iako su pronađene na internetu. Nadam se da vam se post svideo i da li želite još ovakvih postova.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko


You Might Also Like

32 коментара

  1. Za neke od ovih cinjenica sam znala, a neke I ne bas. Zanimljiv post, lepo je sto si podelila ovo s nama.

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam završila PLL i moram priznati da nisam nešto oduševljena krajem, ali je solidno odrađeno. Od ovih sam znala samo za tri ♥

    Teodora's small world

    ОдговориИзбриши
  3. Svakako želim još ovakvih postova jer su stvarno prefora! Uživala sam čitajući. Gledala sam par epizoda te serije i to ono kada na TV-u nije bilo ničega drugog. Ta serija je na mojoj listi, odmah nakon što pogledam trenutnu Supernatural. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  4. Draga, predivan post! Ove činjenice ni ja nisam znala. Mada sam počela da gledam seriju, nešto malo prvu sezonu. mislim da ću početi da je gledam jer je svi hvale. ☺

    teen-scorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam znala za par njih! Inače, vrlo zanimljivo.♥

    morskasirenaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super post! Odlično ti idu ovakvi postovi. Volela bih da napišeš i još neki :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Cim sam videla ovaj post morala sam odmah da udjem! Ja naprosto obozavam PLL ijedva cekam da odgledam ovu (nazalost) posledju sezonu. Jako se radujem! Nisam znala za ove cinjenice, te mislim da su veoma zanimljive. Osim sto bih ja dodala jos par primera i cinjenica jer meni nikad nije dosta kada je rec o serijama i filmovima. Divan post draga! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, raga. Ja neću žuriti da je pogledam jer se ipak završila a toliko je dobra.

      Избриши
  8. Bas je zanimljiv post :) mnoge stvari nisam znala :D <3

    ОдговориИзбриши
  9. Sjajan post. Iskreno, ove činjenice nisam znala a zaista su zanimljive.
    <a href="http://myminiworldnina.blogspot.ba/?m=1">Nina Ni</a>

    ОдговориИзбриши
  10. Predivan post! Ovo mi je omiljena serija i zaista sam zaludjena njome, a ipak nisam znaka sve ove cinjenice koje si napisala. Hvala sto si ih podelila sa nama, zabavila sam se citajci :D
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
  11. PLL nisam gledala,iako sam je planirala za ovo leto,pojavile su se nove i mnogo zanimljivije..tako da sam jednostavno odustala. Verujem da je ovaj post poprilicno interesantan onima koji su u seriju kao i u njenu radnju dosta upuceni,tako da..svakako divna ideja!

    Alia's little world

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Bilo bi dobro da je pogledaš, zaista je zanimljiva.

      Избриши
  12. Veoma zanimljiv post. Iako nisam gledala ovu seriju uživala sam u čitanju i otkrivanju nečeg novog :D
    Želim ti lijep vikend, draga!

    ОдговориИзбриши
  13. Cool činjenice. Ja sam stigla do polovine treće sezone i stvarno je predivna serija. Nisam znala ove činjenice.

    ОдговориИзбриши
  14. Nedavno sam odgledala i posljenju epizodu serije, mnogo mi je zao kad zavrsim seriju za koj udam vezana i koju dugo gledam,isto je bilo i za ovu. Nijednu od cinjenica nisam znala mnoge su mi jako sokantne pogotovo cinjenica da je Toby trebao biti mrtav. Ipak mi je drago sto nije sve po knjizi 😃

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. I meni je drago da nije sve kao u knjizi. Pogotovo za TVD.

      Избриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D