12. јул 2017.

Wednesday Cooking - Macarons

Zdravo svima


Mislim da ste svi vi čuli za najpoznatiji slatkiš u svetu - macarons. Čula sam da ih ima i u Srbiji, međutim nisam uspela da ih pronađem, pa sam odlučila da ih napravim. Takođe sam čula i da nemaju baš dobar ukus, ali sam pronašla neki recept gde skoro svi kažu da su im se svideli. Ja ovaj recept još uvek nisam isprobala pa sam prvo htela da ga podelim sa vama, ali sam čula da ako ne poštujete recept može i da vam ne ispadne kako treba. Možda ste videli u naslovu da piše Wednesday Cooking. To nije neka rubrika, već sam htela da mi tako bude naslov. Kao što sam rekla, ja ovaj recept nisam isprobala ali sam čula sve pohvale tako da jedva čekam da ga isprobam. Recept sam pronašla na sajtu Mogu Ja To Sama, pa ako želite da vidite originalan recept a ne moje objašnjenje, uradite to klikom ovde. Krenimo.

Sastojci:
Za macaronse:
90 g belanca sobne temperature (poželjno je da ih ostavite veče pre na sobnoj temperaturi)
30 g kristal šećera
110 g badema
200 g šećera u prahi

Za krem:
2 žumanceta
40 g kristal šećera
50 ml mleka
100 g maslaca sobne temperature

Priprema:
Bademe ubacite u ključalu vodu na jedan minut, izvadite ih i osušite ih pa ih onda dobro smeljite. Dodajde šećer u prahu pa opet sve zajedno smeljite. Belanca umutite u čvrst sneg, a dok ste pri sredini mutenja dodajte pola kristal šećera, a drugu polovinu dodajte pri kraju mutenja. Ako želite macaronse u boji, dodajte boje dok mutite belanca.

U belanca dodajte mešavinu badema i šećera. Možete to uraditi ručno. Mešati špatulom pomerajući posudu do pola kruga. Na sajtu Mogu Ja To Samo piše da morate proveriti je li smesa prave kozistencije. Smesa mora padati sa špatule brzo i mora se sama poravnati. Ako smesa nije dovoljno izmešana promešajte je opet jer ne sme biti ni prečvrsta ni preretka.


Plehove treba obložiti papirom za pečenje, a smesu sipati u kesicu za ukrašavanje. Smesu treba istiskivati u jednakim krugovima. Postoje i šabloni za pravljenje, koje možete videti gore na slici, ali ako nemate te šablone poželjno je  da krugovi budu prečnika 2,5 cm. Ako nemate šablone neka rastojanje bude oko 3 cm. Kad sve to završite ostavite macaronse u plehu da malo odstoje. Kad prođe određeno vreme dodirnite prstom macaronse i ako se lepe za prste ostavite ih da još malo odstoje a ako se ne lepe onda su spremni za pečenje. Rernu treba ugrejati na 140॰C i treba da se peku 12 do 15 minuta. 


Izvadite pleh iz rerne, i skinite papir sa pleha da se pečenje zaustavi. Sačekajte malo da se ohlade pa ih skinite sa papira. Ostavite ih na rešetki da se ohlade do kraja a za to vreme možete početi da pravite krem.

Umutite žumanca i šećer dok ne posvetle a zatim kuvajte mleko dok ne provri. Dodajte mleko u žumanca, ali polako, pa sve to miksajte dva minuta. Dodajte maslac pa opet miksajte dva minuta. Ako želite da vam krem ima ukusa badema u mleko dodajte još 100ml i dok ga kuvate dodajte 100g badema. Ako želite da vam krem ima ukus ruže dodajte dve kašičice ružine vode pred kraj miksanja.


Kad se macaronsi potpuno ohlade dva spajajte pripremljenim kremom i nemojte stavljati previše krema. Ostavite u frižideru u zatvorenoj posudi na 24-48h pre posluživanja. Pre posluživanja ostavite ih pola sati na sobnoj temperaturi. Prijatno!


I to bi bilo to. Da li ste pravili macaronse po ovom receptu? Kakve su vaši utisci? Nadam se da vam se ovaj post svideo a mi se vidimo u sledećem postu.

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko


52 коментара:

  1. Super post! Probala sam macaronse u McDonaldsu dok sam bila u Parizu i bili su fantastični tako da niti ne sumnjam u ovaj tvoj recept :*
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  2. Macaronse nisam nikad radila, a bome niti probala i nije da imam neku preveliku želju za tim haha. Ne čini mi se toliko zahtjevan ovaj recept, a kad ga isprobaš, voljela bih da podijeliš s nama svoje dojmove. Super post!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

    ОдговориИзбриши
  3. Znaci ako nisam 1001 pokusavala da ih napravim i nikada nije uspelo. Mada zadnji put su meni i drugarici makar ispali ukusno, iako su izgledali kao povracka hendikepirane veverice 😂
    Inace odlican postt ❤🤘
    http://mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, pa nekima nije uspelo, ali veoma je ukusno. Probaj ovaj recept.

      Избриши
  4. Koliko god da su popularni, ja ih još uvek nisam videla uživo, a samim tim ih nisam ni probala. Međutim, mnogo bih volela. Post i recept su odlični, možda probam da ih napravim. Hvala što si podelila recept sa nama. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi, draga, na ovom divnom komentaru. I ja imam veliku želju da ih probam, rekla sam da ću danas da ih pravim ali evo odložila sam za sutra.

      Избриши
  5. Nikad nisam probala macaronse, ali bih mnogo voljela. Zanimljiv recept!

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! Nikada nisam probala macaronse, ali čim budem mogla moraću da isprobam ovaj recept jer ni ja nisam mogla nigde da ih nađem :)

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. OMG OMG OMG!!! I never tryed Macarons but I need to do this recipe now :o
    Thanks a lot :o

    NEW OUTFIT POST | NEVER BE ENOUGH!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  8. Super post! Već dugo želim probati ove kolačiće,ali nikako da mi se pruži prilika,možda isprobam ovaj recept sama...
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. for me it looks very complicated to cook ** but result is so sweet!

    ОдговориИзбриши
  10. Mmmmm izgleda preeukusno! Možda bih ih ponekada i spremila, da znam da kuvam :) Inače sjajan post draga! ♥

    teen-scorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Thanks a lot :D

    As I said, I need to try the recipe :D

    NEW REVIEW POST | omg!! THESE PRODUCTS CHANGE WITH USE!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  12. Obožavam makaronse! Nikada ih nisam pravila samostalno, već sam ih svega par putakupila u obližnjoj pekari, lai si mi ovim postom definitivno dala polet da se oprobam u ovoj kulinarskoj akciji :D

    ОдговориИзбриши
  13. These are so cute *_* I have to try it and make them :D
    xoxo
    https://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  14. Cula sam za macarons, izgledaju jako ukusno. Hvala ti sto si podelila ovaj recept sa nama, probacu da ih napravim kad mi se bude pruzila prilika.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  15. Hi dear, sorry to bother you again!
    Can I ask you a favour? I've changed the url of my blog, so blogger is not showing my post on the feed of my readers anymore. Can you please go to my blog, unsubscribe from my followers and then follow me again? This way you will see again my posts on your blogger feed :) I really hope you can do that.
    xoxo
    http://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  16. Probala sam macaronse, no uopste nisu po mom ukusu, nisam ljubitelj slatkisa te mi se ovi kolacici nisu mnogo dopali. Ali mislim da ce ovaj post svima dobro doci! Bravo za originalnost draga! :)

    ОдговориИзбриши
  17. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/05/suede-spotkanie-podkarpackich-bloggerek.html

    ОдговориИзбриши
  18. Obozavam ih! Hvala za receptic, uvek dobro dodje :-)

    ОдговориИзбриши
  19. ja ih obozavam :)
    hvala za recept!

    https://www.instagram.com/isidora_arodisi/
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/07/top-5-off-shoulder-dresses.html

    ОдговориИзбриши
  20. Odličan recept, ja sam ih radila po sličnom samo bez badema jer sam na njih alergična i bili su dobri :D

    redheads-diary.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  21. Veliki blog.Macarons je moja omiljena! Ima izvrsnu atraktivnost i okus.

    ОдговориИзбриши
  22. Nisam nikada probala macaronse,ali zaista izgledaju skroz skroz kjut! Kod nas su one poprilično skupe,a i nisam imala ni nekog vremena da ih kupim ali izgledaju tako privlačno i ukusno! Verovatno ću kupiti kada budem prolazila pored te radnje i probati ih ili ću ih napraviti kod kuće,ali sve u svemu jedva čekam jer izgledaju tako ukusno!
    Objavila sam novi post,pa bi volela kada bi ušla i pročitala. Ukoliko želiš možeš mi ostaviti komentar jer me zanima da li ti se svideo post! Hvala!♥ Link posta - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/verujveruj-i-veruj.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Rekla sam da ću ih napraviti, ali kad sam već u Novom Sadu kupiću ako pronađem.

      Избриши
  23. Toliko prelijepo izgledaju za fotografisanje, nažalost ne znam kakvog su okusa,jer ih nikad nisam jela, a nisam mnogo vješta u kuhinji xd Hvala na receptu :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
  24. Obožavam macaronse, probala sam ih u Parizu prije dosta godina, hvala za recept probat ću ih napraviti i sama :))

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D