05. август 2017.

5 online sajtova preko kojeg možete naučiti strani jezik!

Zdravo svima


Posle kraćeg odmora, ponovo se susrećemo. Ovaj odmor mi je zaista bio potreban jer sam imala mnogo obaveza, iako je letnji raspust. I pisala sam redovno na blogu, pa mi je delom i zbog toga trebao odmor ali evo, vratila sam se. To je najbitnije. Dakle, kao što vidite po naslovu za danas sam vam spremila jednu zanimljivu temu, a u današnjem postu ću vam predstavite 5 online sajtova gde možete naučiti neki strani jezik. Ja sam u poslednje vreme veoma zaluđena Španijom, Barselonom i sve što ima veze sa njima, pa sam zato počela da učim i španski jezik, a u tome mi pomažu sledeći sajtovi koje ću vam predstaviti. Krenimo.

1. Duolingo
Prvo krećemo sa najpoznatijim sajtom za učenje stranih jezika, Duolingo. Po meni ovo je najbolji sajt. Nažalost, nema ga na srpskom ili na nekim balkanskim jezicima. Kao što sam rekla, ja trenutno učim spanski i prešla sam pola i više lekcija sa ovog sajta. Jer nema na srpskom jeziku, ja ga koristim na engleskom, pa tako usavršavam i engleski jezik. Na ovom sajtu se uče reči, ali nekad postoje i kratko objašnjenje o gramatici. 


2. Lingvist
Nažalost, ni ovaj sajt ne postoji na srpskom ili na nekim balkanskim jezicima, ali zato je tu engleski. Meni ovaj sajt zaista pomaže, i iako je na engleskom, na ovom sajtu učim gramatiku španskog jezika, jer je najbolje objašnjeno.



3. Learn A Language
Na ovom sajtu je pretežno gramatika, i ja njega koristim ako nešto ne razumem dok koristim Duolingo, i ako to što tražim nema na Lingvistu. Ako koristite Learn A Language, veoma brzo ćete naučiti neki jezik. 


4. Rosetta Stone
Ovo je jedini sajt kojeg ne krostim, ali sam čula sve dobre kritike o njemu. Ovaj sajt ne koristim zato što on nije besplatan, već se plaća, a zašto bih plaćala kad jezike mogu učiti na drugim besplatnim sajtovima. Iako ga nisam koristila čula sam da je veoma dobar i preporučujem vam ga ako dolučite da plaćate.



5. Memrise
Memrise je jedan izuzetno dobar sajt, sličan Duolingu. Koristim oba, ali nekako Duolinog mi je bolji. Ni ovog sajta nema na srpskom ili na neki balkanskim jeicima, ali ima ga na engleskom. Možda ste primetili da su svi sajtovi na engleskom jeziku i da nema na srpskom ili balkanskim jezicima, ali na engleskim sajtovima je najbolje objašnjeno i uz to poboljšavate i engleski.


I to bi bilo sve za današnji post. Nadam se da vam se svideo, a ako jeste komentarišite i ne zaboravite da se učlanite na moj blog. Ako učite neki strani jezik online, komentarišite koji je to i kako vam ide učenje. Vidimo se u sledećem postu.


                                            *sve slike su sa interneta i ne polažem nikakva autorska prava na njih*

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko
Ask.fm: Šehada Ljajko


18 коментара:

  1. Također učim španjolski jezik!
    Od svih ovih stranica,znam samo za Duolingo i on je fantastičan!Isprobat ću i ostale,definitivno.
    Imaš vrlo lijep blog. :)
    Uniquisi

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post,koristila sam neko vreme prvi sajt i po meni je odlican!♥

    Farmasi proizvodi->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post draga! Znam talijanski, španjolski i njemački, ali imam užasnu zelju naučiti francuski te se nadam da ce mi nešto od ovoga pomoći! Stvarno svaka čast!

    http://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, naravno i koristan <3 <3 Takođe sam stigla negde kod polovine na španskom na Duolingu, zauvek će ostati najbolja aplikacija za učenje stranih jezika, a iskreno mi i ne smeta što nije na sprskom jer engleski smatram kao maternji takođe :) Sve u svemu opet ponavljam odličan post <3 <3


    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  5. E hvala ti puno na ovome. 😄 Trenutno učim (tj. pokušavam da naučim) turski jezik jer mnogo volim tu državu. Našla sam neke besplatne kurseve, svašta i ja to zapamtim u tom trenu, ali već sada sam zaboravila. S druge strane, ono što sam naučila kroz serije znaću i u pola noći. Engleski znam super tako da mi nije problem što se tiče ovih sajtova i probaću ih. Prvenstveno Duolingo jer ga svi hvale. :)

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  6. Ja koristim Duolingo za ucenje nemackog jezika i jako sam zadovljna! :)
    Kroz te neke ajmo reci 'igrice' ucis.
    Meni je drago da se uce samo reci, tj da ti razumes jezik i da znas da sklopis recenicu a za gramatiku ima vremena.
    U skoli nas uvek uce samo gramatiku i naravno da necemo nauciti jezik.
    Odlican post, hvala ti na ovome! :)
    Sigurna sam da cu skinuti jos neku od ovih aplikacija.

    Novi post, pogledaj ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    ОдговориИзбриши
  7. HVALA!
    Toliko dugo pokušavam pronaći stranice koje imaju besplatne tečajeve stranih jezika, pogotovo španjolskog. Stalno sam koristila 'probne' opcije tečajeva koji se plaćaju. Sigurno će mi pomoći da naučim španjolski, a i za njemački koji učim u školi i uopće mi ne ide. Jednostavno mi ne ulazi u uho.


    felizhanna.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post, imala sam sličnu ideju. Dopadaju mi se tvoji predlozi! :)

    ОдговориИзбриши
  9. Duolingo sam nekad davno koristila i također sam učila španjolski, ali sam i usavršavala njemački jer da hahaha. Inače, sjajan post i hvala ti na ovim aplikacijama!:)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

    ОдговориИзбриши
  10. Sjajan i veoma koristan post! Favorit mi je Duolingo :-***

    ОдговориИзбриши
  11. Great post dear :)
    https://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post! Za većinu sajtova nisam znala, ali pošto učim francuski od petog razreda, Duolingo mi je bio sasvim dovoljan za usavršavanje tog jezika. Pošto želim da naučim nemački mislim da će mi neki od ovih sajtova dosta pomoći! :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. BAs poucan post draga :) nisam znala za ove sajtove :) hvala ti sto si podelila sa nama <3

    ОдговориИзбриши
  14. Mnogo ti hvala na ovom postu! Ja ću probati vidjet ima li išta na ovim stranicama za jezik koji ja učim. Sjajno objašnjeno i napisano <33

    ОдговориИзбриши
  15. Koristila sam prvu aplikaciju i mnogo je dobra. U ucenju jezika meni najvise pomaze gledanje serija,samim tim slusanje i cesto ponavljanje jezika. Hvala ti na ovim preporukama

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Ovaj post mi je baš ono što mi je trebao. Baš skoro sam počela da učim online francuski jezik i baš sam tražila neke dobre sajtove za učenje istog. Nmaš pojma koliko si mi pomogla draga ♥

    Konačno novi post na mom blogu Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D