12. август 2017.

Top 5 Wattpad Stories - Action and Adventure

Već dugo planiram napisati ovaj post, i konačno kad sam pronašla vremena odlučila sam da ga napišem. Ako ne znate šta je Wattpad, to je nešto kao društvena mreža gde možete da pišete svoju priču. Možete pisati anonimno, ali možete pisati i sa svojim pravim imenom. Ja pišem anonimno, i pišem jednu priču, međutim neću vam reći koja je ta priča, niti kako se zovem na Wattpadu jer neću da se zna ko piše tu priču, haha. Odlučila sam da vam predstavim nekoliko Wattpad priča koje mi se mnogo sviđaju, ali nisam mogla da odaberem najbolje, pa sam odlučila da pišem postove po žanrovima. Za ovaj post sam odlučila da pišem o akcijskim i avanturističkim knjigama.


Naizgled savršeni

Ova knjiga još uvek nije gotova, ima devet delova, međutim devojka koju je piše je zaista nadarena za pisanje. Preporučujem je svima. Događaj je uzbudljiv, i iakao ima samo devet delova ovo je zaista predivna knjiga, vredna čitanaj. Evo i kratkog opisa:

Život će joj dati šansu, kakvu dobije malo njih. Luksuzna vila, uglađen šef, njegova žena i arogantan sin. Savršeno, zar ne? Tu je naravno, i druga strana priče.


Deca iz komšiluka
Ovo je još jedna knjiga koja nije dovršena. Ima nekoliko delova, mislim sedam ali je divna. Reč je o jednoj avanturističkoj knjizi, predivno je napisana pa pogledajte opis:

Priča prati život jedne zbunjene tinejdžerke koja je završila osnovnu školu. Mislila je da će joj ovaj letnji raspust pored njena dva brata blizanaca biti naporan i da će ga ceo preležati kući, ali se ipak prevarila... Njena braća su je upoznali sa jednim dečkom kog je vrlo brzo prihvatila kao najboljeg druga. To prijateljstvo će je dovesti do strejt i pank društva na igralištu, u zabačenom delu Kalifornije i ubrzo dohvatila se 'prljavog posla'. Njen život je od tad ispunjen avanturama i prvim ljubavima. Ali pitanje je, da li je pametno to što se upustila u velikom delom noćni život i hoće li je to zauvek promeniti i upropastiti?


Tada je sve počelo
Znam da sve knjige koje ja čitam još uvek nisu dovršene ali ja ih pratim i čekam kad novi deo izlazi da bih ih pročitala ili jednostavno čekam da se priča završi pa da je čitam. Ova knjiga je zaista divna, pogledajte opis:

Devojka se budi u bolnici...
Ne zna šta joj se desilo i kako je dospela tamo...
Kada se setila svega, da je izgubila sve što ima da je sada sama, uzima lekove i pokušava da se ubije.
Pta joj se to desilo na ovo letnjem raspustu promeniće joj život.
Prva ljubav.
Prvi izlasci.
Prvo pijanstvo.
Prva droga.
Prve smicalice.
I mnogo čega drugog čeka vas u ovoj knjizi...


Truth: Dangerous dreams
Iako bi ova knjiga trebala pripadati žanru Fan Fiction, a ne Adventure, ova knjiga je predivna, pogotovo je dobra zato što je povezana sa HP, a ja kao veliki Potterhead nisam mogla a da ne pročitam ovu knjigu. Pogledajte opis:

Ja sam Ana Blek. Imam 11 godina i dešavaju mi se mnogo čudne stvari. Možda ste pogodili da sam ja Sirijusova ćerka. On se u tajnosti oženio sa jednom Polukrvnom ali je ona bila vukodlak pa je na lošem glasu. Ali ja hoću da saznam sve o meni jer sam odgajana kod Normalaca...


Moj život, život tajnog agenta
Ova knjiga je takođe završena i dopada mi se na svoj način. Iako sam veliki fan Fantasy knjiga, volim i akcijske knjige, a ova mi je jedan od favorita među istim. Pogledajte opis i videćete o čemu se radi:

Šta biste uradili kada bi izgubili sve do čega vam je bilo stalo u životu?
Verovatno biste bili skrhani i mislili da ne možete dalje, ali ipak vreme i život nikoga ne čekaju i uvek nastavljaju dalje čak i kada vi to ne možete. 
U sirotištu sam zavšrila sa četiri godine, nikada ne saznavši ko su mi biološki ljoditelji.
Usvojena sam od stran brižne porodice, ali to nije bila obična porodica, bili su tajni agenti i radili su za NSA, agenciju koja se bavi zaštitom zemlje i ima veću moć i od FBI, ali sada su mrtvi i saznala sam da je ceo moj dosadašnji život bio jedna velika laž.
Mislila sam da su mi 'roditelji' advokati, ali sada sam saznala da su bili agenti i NSA želi da ih zamenim.
Nikad nisam videla svoju budućnost radeći neki dosadan posao i provodeći dane u kancelariji.
Dobiću tutora i započeti moju obuku, ali ko zna, možda ću sresti i ljubav svog života i naći biološke roditelje.


Mislim da je to sve za danas. Da li vam se sviđaju ovakvi postovi, i da li želite još ovakvih postova? Da li te čuli za Wattpad i imate li nalog tamo? Pišete li neku priču? Odgovore na ova pitanja ostavite u komentaru. Vidimo se.

 *sve slike su sa interneta i ne polažem nikakva autorska prava na njih*

Contact me:
E-mail: laadda.offical@gmail.com
We Heart It: Šehada Ljajko
Pinterest: Šehada Ljajko
Bloglovin': Šehada Ljajko


32 коментара:

  1. Priče koje si izdvojila zvuče divno i baš primamljivo. Kada uhvatim vremena, pročitaću ih!:)

    https://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Jao, konačno neki blogger wattpader. Na wattpadu sam odavno i spremam se da objavim jednu priču. Mada sam odavno na engleskom delu wattpada ove priče su me zainteresovale. Odličan post draga ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pokušala sam da čitam neke engleske priče ali mi to oduzima mnogo vremena dok shvatim o čemu se radi. Zato se držim balkanskih priča, haha.

      Избриши
  3. Drago mi je da jos neko cita wattpad . Ja ga licno obozavamm!! I ja pisem price ali nisu toliko dobre xD . Za ove price sam nisam culo ali cu ih u skorije vreme procitati.


    P.s Pravim jedno darivanje i bilo bi dragoo ako bi ucestovala tako da procitaj novi post na mom blogu


    booksdiar.blogpsot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Čula sam za wattpad i jedno vreme sam čitala neku priču ali sam nakon nekog vremena prestala pa si me sada baš podsetila na tu aplikaciju pa mi se sad instalirala na telefonu. Mnogo me interesuje ova priča o toj devojčici tinejdžerki sa blizancima mislim da ću nju prvu krenuti pričati! Btw, odličan post!♥
    Objavila sam novi post i hvala vam svima koji me podržavate. Bilo bi mi drago kada bi ušla i pročitala post i ostavila svoje mišljenje u komentaru. Hvala!♥
    Link - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/08/1-0-0-followers-10-days-with-me_12.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na ovakvom divnom komentaru, draga. Priča je veoma interesantna, preporučujem ti da je pročitaš.

      Избриши
  5. Sve knjige mi deluju preeedivno! A tek korice... njima sam oduševljena. :D Jedva čekam da ih pročitam! <3

    P.S: Krećem od "My life as an agent" :)

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, znam. Stvarno se trude oko korica, odnosno kako se na Wattpad-u zovu coveri.

      Избриши
  6. Obozavam da citam ali konkretno ove nisam citala, izgledaju tako interesantno i imacu ih u vidu! Sjajan post Sehada!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post draga! Godinama već imam wattpad. Pišem kao neke priće tu, ali ništa ozbiljno. Kada stignem i kada imam nešto zanimljivo i lepo da napiše. Redovno čitam tu, ali odavno to nisu knjige na našem jeziku. Ali pogledaću sigurno i ove. Hvala na predlogu! ♥

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  8. Knjige koje si izdvojila djeluju prezanimljivo. Ja jako volim u slobodno vrijeme čitati knjige na wattpadu i sigurna sam da ću pročitati neku, jako mi djeluje interesantno ova Truth: Dangerous dreams jer sam također veliki Potterhead. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Drago mi je da ti se dopada, i drago mi je da sam naišla na još jednog velikog Potterhead-a.

      Избриши
  9. Prije sam bila jako aktivna na Wattpadu, ali sada baš i nisam... Preporučam ti "Let me be your hero". Ja sam se valjala od smijeha čitajući, a i dovršena je priča :)

    Tea time! - 4 blogger struggles: moonstears

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. Pročitaću je kad nađem dovoljno vremena.

      Избриши
  10. Hi dear, i'm a new follower of your nice blog, can you follow mine?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  11. nice blog =)
    Follow each other?

    http://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  12. sounds interesting! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ОдговориИзбриши
  13. Ja sam ti jedan ogroman bookworm tako da cu verovatno procitati i ove price. I ja sama sam pocinjala da pisem na wattpadu ali nisu mi se dopadale price, te sam ih izbrisala hehe. Sjajan post :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ni meni priče nisu nešto posebno, ali eto nisam ih obrisala jer iz dana u dan dobija više čitaoca te priče.

      Избриши
  14. Super post! Već sam čula za ovu aplikaciju ,ali je,neznam iz kojeg razloga, nisam nikada počela koristiti,sve mi se knjige čine jako zanimljivima i hvala na preporukama! Sretno sa pisanjem vlastitih priča,možda ih jednom i podjeliš s nama! <3 <3

    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/2017/08/putovanje-u-split-i-trogir.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Možda, ali ne verujem jer su to blamovi nad blamovima.

      Избриши
  15. Ajmee wattpad! Sama sam prije godinu dana pisala priču, jedno vrijeme je bila prva u teen fictionu. Bilo je to lijepo, no nemam više vremena no još manje ideje da pišem priče. Baš mi je žao što je to propalo...

    felizhanna.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na komentaru :D / Thank you for comment :D